About Me

My photo
Aku bukan manusia yang lengkap segala-gala. bukan juga seorang manusia yang suka mencari pangkat, wang dan kuasa... aku hanya SERANGGA.

Monday, June 20, 2011

langkah mayat AKU dulu!!!

GANASS!!!

pinggan mangkuk berterbangan.... selipar kasut berguguran... periuk kuali bergemercingan. terlihat kelibat 2 insan tengah berperang. entah apa yang ditekakkan. mungkin kerana "anak ada berak... anak tendang taik, muka ada kena ..."

itulah situasi semasa jarum jam baru menunjukkan angka 2 pagi tadi. HAHAHAHAHA!!~~

suasana tenang, sunyi dan sepi yang menyelubungi aku untuk beradu semalam terganggu oleh pekikan dan lolongan jiran (entah rumah yang keberapa). aku baru sahaja berpindah selama seminggu di teratak buruk ini... dan itu sambutan yang aku dapat. ARGHHHH...!!! biasa bila berada di alam rumah dan tangga ni (walaupun aku belum punya tangga...). aku cuba untuk memasang telinga... tapi... suara-suara itu tidak jelas untuk ditasirkan oleh minda.

hampir 2 jam baru pekikan dan lolongan itu reda sedikit (selepas pasangan itu menjerit; LANGKAH MAYAT AKU DULU!!!!), kemudian bunyi kenderaan dihidupkan, lalu menderu memecah kesunyian malam. ISK!!! tidurku terganggu....

p/s: ini macam punya entry pun ada ka? hutang darah dibayar darah; hutang budi dibawa mati; hutang tidur.... tunggulah petang nanti... akan ku langsai sampai PUASSS!!!! hahahahhaha!!!~~ (gelak komeng).

1 comment:

-m.i.r.a.c.l.e- said...

aktif lg rupanya ko bloging..ui na... kaling ka yg bgaduh tu..