About Me

My photo
Aku bukan manusia yang lengkap segala-gala. bukan juga seorang manusia yang suka mencari pangkat, wang dan kuasa... aku hanya SERANGGA.

Saturday, January 9, 2010

emosi... lawak kangkung!!

adesss!!! tersalah tendang bola pula...


sengsara si boy-boy
myspace layouts

Arghhh!!! pegi jahanam dengan prinsip mu!! aku tidak perlukan orang sepertimu, untuk aku hidup di dunia ini. hidupku cukup tenang sekiranya berkelana sendirian di atas muka bumi Tuhan ini.

lepaskan tanganku!! cukup!! hidupku bahagia sekarang... biar kais pagi makannya petang. tapi hati senang.

kau lupa janjimu dulu? waktu kita sama-sama basah kuyup disimbah hujan tengah hari itu? sesampainya aku di rumah... suhu badanku naik, demam seminggu!! tapi batang hidungmu pun langsung tidak kelihatan...

tetapi saat kau kesempitan hidup... kau datang kepadaku, merayu manja... meminta belas. adakah kau tidak punya malu?!

pegi jahanam denganmu... keluar kau!! keluar!!!

uiksss.. terlebih sudah, kekeke... sorry kawan. emosi kadang2 membuat kita sukar untuk membuat pertimbangan. jadi... kawal emosi anda, jangan sampai hidup anda tunggang langgang macam si tanggang kerana emosi. tepuk dada tanya iman (jangan tanya pada selera, kerana takut nanti kenyang mata jadi kuyu, mengantuk la).

entry ini kali suka2 saja... tiada kena mengena sama yang hidup atau yang telah meninggal dunia... bukan juga diklasifikasikan sebagai 18xxL, 18 PTPL atau yang sewaktu dengannya. tapi kalau ada yang terkesima... pandai2 la handle. keekekkekeke!!

jadi... gambar di bawah ni hanya sekadar hiasan. tingu la kamurang!


For each plastic bag wasted, please pay two dollars.


kucing ka tikus??


Self serving terminal.


No cycling or skating. No soccer.


Main entrance. (No sure how that came about.)


Temporary parking for unloading.


Warm milk. (In Chinese the word for “Milk” and “Breast” is the same.)

hah!!! ketawa la... penat aku buat ni tau. kekekek...

No comments: