About Me

My photo
Aku bukan manusia yang lengkap segala-gala. bukan juga seorang manusia yang suka mencari pangkat, wang dan kuasa... aku hanya SERANGGA.

Tuesday, July 6, 2010

Bintang kejora....

bisik manja bayu malam ini membuat aku tidak senang duduk. mataku seolah tidak mahu didodoikan oleh gerimis malam. selimut pun seolah tidak menggodaku malam ini. ahh... melayan perasaan.

pesanan demi pesanan ku terima. setiap bait kata membuat aku terpana. mungkin ini hanya perasaan...

jemariku pantas menekan papan kekunci komputer ini. semakin laju dan laju...

tetapi benakku terlalu merinduinya...

hatiku kian menyesak...

mungkin juga mendesak...

lalu....

teriakkanku mengejutkan suasana....

terpinga-pinga seketika...

cengkerik di luar sana menegurku....

BISING!!! katanya...

arghhh....

maafkanlah aku wahai insan...

mungkin jahil diriku menebal bak tembok China...

membuat kau resah sebegitu...

sejujurnya aku berbicara....

KAU ADALAH KESAYANGANKU.

No comments: