About Me

My photo
Aku bukan manusia yang lengkap segala-gala. bukan juga seorang manusia yang suka mencari pangkat, wang dan kuasa... aku hanya SERANGGA.

Sunday, July 25, 2010

senyum...

sekian lama ruang ini tandus dan gersang. maka malam ini aku berkeputusan untuk menyiramnya semula dengan kata-kata indah dari hati. wahh!!!

1. TAHNIAH kepada kawan kepada kawan kerana berjaya men"setup" blug sendiri.

2. "nasib kita" mungkin sesuai kepada kawan yang mungkin diselubungi berbagai perasaan.

3. SFHS bila boleh jumpa lagi??

4. kepada sesiapa yang berkenaan... sila perhati sekeliling anda. mungkin ada yang memerhati dengan sengaja...

malam ini...
ingin aku bercerita kepada bulan
tentang rindu dan cinta

senyum manis
membuat aku terus berkelana
di alam fantasi

rindu
mencengkam kalbu
jiwa
meronta menyeksakan...

No comments: