About Me

My photo
Aku bukan manusia yang lengkap segala-gala. bukan juga seorang manusia yang suka mencari pangkat, wang dan kuasa... aku hanya SERANGGA.

Thursday, December 24, 2009

Liniking!!!






Assalamualaikum...

sebelum aku nak masuk tidur... aku ingin menulis sekejap. Hahaha...

Bertemankan lagu-lagu Broery, jemariku pantas menekan huruf2 di atas papan komputer ini.

Bukan apa... besok aku akan bertolak ke seberang... negeri yang sudah lama aku tinggalkan. Apa yang aku rasa? Excited? wahhh!! mungkin tidak. cumanya aku terfikir aktiviti apa yang patut aku buat sesampainya aku di destinasi itu nanti.

perjalanan mungkin mengambil masa 2 jam setengah dengan menaiki "burung hantu"... itu belum sampai lagi tu... kekeke. after that, akan menaiki "kuda" selama 2 jam setengah juga... itu pun belum sampai. Then, sekali lagi aku akan menaiki "unta", mungkin mengambil masa selama 45 minit... itu pun belum sampai laaa... lastly, aku akan menaiki "kura-kura" dan perjalanan mungkin mengambil masa 15 minit... haaa.... yang ni sampai. wakakaka....

apa-apa hal pun, doakan supaya aku pergi dan balik dengan selamat.

ermmm.... baby Zikri ada sama.... tapi dia ikut mama + papa dia la. Ini first time dia balik ke pondok buruk tu. Harap2 baby Zikri boleh terima dan sesuaikan diri dengan kehidupan dan keadaan di sana nanti. kemana tumpahnya kuah kalau tidak ke lantai kann?? Hehehe... perosak bahasa tol!

kakak aku yang di Penang dan Melaka mintak kirim "Liniking"... bahh, nantilah aku belikan aaa? lagi?? apa lagi mau?? cakap laa... kalau mau gunung kinabalu tu mungkin mustahil la. Huhuhuh... besok sebelum subuh aku sampai rumah papa Baby Zikri.... haaaiiii!! rindu pula sama si kembar tu. harap2 balik nanti aku buleh la pegi rumah dia. Aiman.... makin nakal!! tapi bagus la juga dia, mendengar cakap juga. selalu tanya sama aku "mana atuk sabah?". ini soalan wajib dia kalau aku jumpa dia... tapi diajak balik ndak mau pula dia. Huh!!

may-may?? makin lama makin besar dia. aku rindu sama ketawanya. Kakakaka.... harap2 dorang satu famili di sana baik2 saja. Ameen.

apa pun, terimalah pantun dari aku:-

Mata kuyu
badan layu
tilam dah tunggu

pelan-pelan kayuh

Laaaaaaaa.....


Adios... I love myself. Ehh... apa hal? Soodah la....

No comments: