About Me

My photo
Aku bukan manusia yang lengkap segala-gala. bukan juga seorang manusia yang suka mencari pangkat, wang dan kuasa... aku hanya SERANGGA.

Saturday, December 12, 2009

huhuhu

Sabtu yang membosankan.

Sesungguhnya aku rindu dengan 2 anak gadis kembar nun jauh di Melaka. Rinduku dengan kenakalan mereka menbuat hatiku senang. Melihat senyuman mereka membuat jiwaku tenang. Memeluk, mencium dan bermain dengan mereka membuat duniaku seperti di awangan....

Minggu lepas aku rancang hendak ke sana tetapi malang kakiku tidak cukup panjang untuk perjalanan sejauh itu.

Hari ini rancanganku juga begitu tetapi halangan lain pula yang datang.

Minggu depan?? Harapanku begitu.....

Nampaknya jiwaku menjerit nyaring memaksa aku untuk membeli seekor Unta atau Keldai sebagai kenderaanku, agar senang untuk kesana-kemari-kesinun....

2 comments:

dianna said...

xpe xpe. sabar je. berusaha unt jumpe mereka k? :)

Anonymous said...

ala... susah2 pl ko beli keldai segala unta untuk dijadikan tunggangan.... ko kan serangga... terbang sajalah... wakakaka...

asyik2 ko pigi jumpa si kembar tu. tmpt ku bila mo datang lagi???
huh! jeles ni!!! huhuhu...