About Me

My photo
Aku bukan manusia yang lengkap segala-gala. bukan juga seorang manusia yang suka mencari pangkat, wang dan kuasa... aku hanya SERANGGA.

Thursday, May 13, 2010

HUJAN RINDU

SUBHANALLAH...

Hujan...
Resahku sepertimu hujan
berdiri di perbatasan waktu
mencari cinta yang satu
Allah
Rasul
Ibu
Ibu
Ibu
Ayahku...

Kepadamu kekasih
selangkah aku melangkah
takkan aku undur ke belakang

Jika kau takdir untukku
Syukurku kepada Ilahi
Rabbku yang satu

Wahai kekasih
bisik manjamu
masih terdengar dekat ke telingaku
membelai jiwaku mesra
bahagia jiwa tidak terkata

gurauan mu
membuat aku sentiasa gembira
sayangku hanyalah dikau

inilah sketsa sebuah cerita cinta.

2 comments:

Anonymous said...

wah... banyak sdh tulisanmu...
na... ba ka... pandai sdh berpuisi2 oo...
-jelos aku!-

Roxy Zaire Awod said...

hehehhe.... itu la ko. lambat update. kasi sambung ba ko punya cerita pasal surinit tu.... hehehhehe...