About Me

My photo
Aku bukan manusia yang lengkap segala-gala. bukan juga seorang manusia yang suka mencari pangkat, wang dan kuasa... aku hanya SERANGGA.

Friday, February 13, 2009

Sekadar sebuah catitan

Setelah sekian lama aku mengabaikan ruanganku ini, hari ini barulah aku mengambil keputusan untuk menulis sesuatu...

bukannya apa, kadangkala aku merasakan bahawa terlalu banyak perkara yang perlu aku luahkan tetapi "ayat-ayat cinta" itu seolah-olah tidak mampu untuk aku luahkan ke hujung jariku ini. yang hanya mampu aku lakukan ialah membiarkannya berlegar-legar di dalam ruang lingkup benakku sahaja.

ahhh... kehidupan ini memang mencabar untuk dilalui. kadangkala kita sedih, senyum, ketawa, gembira dan bermacam-macam lagi karenah kehidupan yang perlu dilalui.

aku sebenarnya kurang berpengalaman dalam bab blog-memblog ni, tetapi, terima kasih kepada kedua-dua kakak (Surinit & Miracle) aku yang memberikan aku inspirasi untuk aku menghasilkan dan menulis entry dalam blog aku sendiri. Sebenarnya aku jeles membaca entry dorang tu.

sekarang, barulah aku sedari betapa pentingnya untuk kita berkongsi cerita (apa-apa sahaja) supaya kita boleh mempelajari kehidupan seseorang.

Sebenarnya, ini merupakan first entry aku, dan aku cuma mengucapkan terima kasih dan selamat datang kepada semua pemerhati, pelawat dan pendatang yang sudi berkongsi dan membaca ruangan ini.

p/s: aku nak kongsi satu cerita tentang warga KL ni dengan korang semua... tapi tunggu la minggu depan. BEST!!

TQ, Wassalam
Roxy Zaire Awod

1 comment:

Anonymous said...

selamat minggunang...